A Barbie-féle testképtorzulás

Miért nem lehetnek sikeresek hosszú távon a "valódi szépség" kampányok?

Barbie-effektusnak nevezzük azt, amikor a nők egy olyan eszményi testalkatot céloznak meg, amelynek elérése teljesen életszerűtlen. Magyarul olyan vékonyak akarnak lenni, mint a kifutók agyonéheztetett/hánytatott modelljei, a tévében csillogó ruhákban felvonuló celebek - és ezt a mintát már egészen kisgyermek korúk óta látják maguk előtt, hiszen a világ leghíresebb lányoknak készült gyerekjátéka, a Barbie baba is épp ilyen nádszálvékony. A kislányok tehát ijesztően korán, akár három-négy évesen szó szerint kezükhöz kapják a mintát, íme, így néz ki egy felnőtt nő.

Lószart néz így ki.

test testkép csajok marketing reklám

0 Tovább

A képet látva egyetlen kérdés maradt Mariah Carey szilveszteri "beégése" után:

0 Tovább

Hát persze!

Na megpróbálom reaktiválni ezt a blogot, nyomj egy bíztató lájkot!

testkép

0 Tovább

Csóró Apu

blogavatar

Kockáztass, vállalkozz: csinálj gyereket!

De, motiválóblog.

csoroapu KUKAC gmail PONT com

Követők

Csóró Apu